omslag-support-03

REMOTE SUPPORT

Met onze Remote Technisch Supportdiensten helpen wij je graag bij het uitvoeren van programmeringen, configuraties en diagnosestellingen. Werkzaamheden kunnen op afstand worden uitgevoerd, wanneer je eigen apparatuur ontoereikend is, hulp nodig is bij een complexe diagnose of er even capaciteitsgebrek is.

ALLE DIAGNOSEFUNCTIES EN KENNIS
IN 'EIGEN HUIS'

Met onze remote-oplossing slaan wij een brug tussen het voertuig of machine in jouw werkplaats en onze CLEVER DiagnostiX ServiceDesk. Om gebruik te kunnen maken van onze remote diensten, heb je alleen onze Remote Interface nodig. Deze sluit je aan op de OBD-stekker van het voertuig en je plaatst via onze CLEVER app de aanvraag, waarna wij op afstand een diagnosestelling of programmering/codering uitvoeren met een van onze vele (OEM)diagnoseapparaten. Indien gewenst, kunnen wij alle werkzaamheden uitsluitend met originele fabrieksapparatuur uitvoeren waardoor een optimale kwaliteitsgarantie geboden kan worden.


Door het voertuig op afstand over te nemen, hoeft het voertuig de werkplaats niet te verlaten en worden de arbeidsprocessen minimaal verstoord. Daarbij hoeft vervangend vervoer minder lang ter beschikking gesteld te worden, wordt de doorlooptijd aanzienlijk verkort en worden aanzienlijke kosten bespaard.

clever-rts-aanvragen

WELKE REMOTE SUPPORT BIEDEN WE?

Middels Remote Technisch Support (RTS) leveren wij verschillende diensten waarmee we jou op afstand kunnen helpen.


ONZE RTS-DIENSTEN

  • Scan van het voertuig voordat werkzaamheden worden uitgevoerd. Na de scan vraagt de CLEVER eXpert of eventueel aanwezige en wisbare foutcodes gewist dienen te worden, waarna een rapportage wordt verstrekt.

  • Scan van het voertuig nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Eventueel aanwezige en wisbare foutcodes worden gewist, waarna een rapportage wordt verstrekt. Eventueel resterende foutcodes krijgen een relevante aanbeveling.

  • Basisafstelling uitvoeren van camera, radar, dode hoek- en parkeersensor(en), lidar etc. Na de uitgevoerde werkzaamheden, worden de eventueel aanwezige en wisbare foutcodes gewist, waarna een rapportage wordt verstrekt.

  • Programmering én basisafstelling uitvoeren van camera, radar, dode hoek- en parkeersensor(en), lidar, etc. Na de uitgevoerde werkzaamheden, worden de eventueel aanwezige en wisbare foutcodes gewist, waarna een rapportage wordt verstrekt. 

  • Programmeren en (indien nodig) configureren van een module dat vervangen is. Na de uitgevoerde werkzaamheden, worden de eventueel aanwezige en wisbare foutcodes gewist, waarna een rapportage wordt verstrekt.

  • Service interval resetten incl. (indien nodig) vrijschakelen Secure Gateway (SGW).

  • Voertuigcodering na montage van een trekhaak.

  • Inleren van sleutels. Indien een pincode noodzakelijk is, zal deze automatisch door ons worden opgevraagd.

  • Basisafstelling uitvoeren van o.a.; parkeerrem, koplamp(en), stuurhoeksensor etc. en ondersteuning bij remote-diagnose activiteiten.

clever-hulp-vragen

VOORDELEN VAN RTS

  • Altijd de juiste toepassingskennis en ervaring in eigen werkplaats door hulp op afstand.
  • ‘Nee’ verkopen aan de klant of deze doorsturen naar een collega-bedrijf is niet langer nodig.
  • Klanten worden beter en sneller geholpen, de klanttevredenheid neemt toe.
  • Minder transport van voertuigen, minder verloren en niet facturabele uren, waardoor het rendement stijgt.
  • CLEVER voert alle diensten zelf uit. Hierdoor wordt de kwaliteit op hoog niveau geborgd.
  • CLEVER kan garanderen dat uitsluitend gewerkt wordt met OE-apparatuur (indien gewenst).
  • Ontvang automatisch rapportages van uitgevoerde CLEVER RTS-tickets. Indien je werkt met de Solera VHC, wordt het rapport automatisch in het juiste voertuigdossier geplaatst (DWpro).
  • In combinatie met een van de CLEVER BoX support-pakketten, profiteer je van interessante kortingen op uitgevoerde RTS-tickets.
  • Met CLEVER RTS voldoe je aan de fabrieksrichtlijnen waardoor het voertuig of machine weer veilig ingezet kan worden. 

KORTING OP RTS

Als lid van CLEVER profiteer je van mooie kortingen op alle uitgevoerde RTS-werkzaamheden. De korting is afhankelijk van het type lidmaatschap en het aantal RTS-tickets dat je per maand laat uitvoeren.


Wanneer je gebruikmaakt van apparatuur van een van onze aangesloten Equipment Partners, heb je standaard het CLEVER BASIC supportpakket en ontvang je 10% korting op RTS-tickets. Met een lidmaatschap op CLEVER ADAS, COMPACT of PREMIUM ontvang je 20-30% korting op RTS-tickets. De hoogte van de korting is afhankelijk van het aantal uitgevoerde tickets per maand. Daarnaast profiteer als lid van CLEVER van nog meer support- & trainingsmogelijkheden en diverse voordelen. Neem contact op voor meer informatie.

CLEVER ADAS Car

  • CLEVER Apparatuur Technisch Support
  • CLEVER ADAS Technisch Support
  • 20-30% korting op CLEVER Remote Technisch Support
  • 5% korting op ALLDATA Technische Informatie




€ 48,00 per locatie per maand
Meest gekozen

CLEVER COMPACT Car

  • CLEVER Apparatuur Technisch Support
  • CLEVER ADAS Technisch Support
  • CLEVER Voertuig Technisch Support
  • 20-30% korting op CLEVER Remote Technisch Support
  • 5% korting op ALLDATA Technische Informatie
€ 59,50 per locatie per maand

CLEVER PREMIUM Car

  • CLEVER Apparatuur Technisch Support
  • CLEVER ADAS Technisch Support
  • CLEVER Voertuig Technisch Support
  • 20-30% korting op CLEVER Remote Technisch Support
  • 10% korting op CLEVER Onsite Support
  • 10% korting op CLEVER Trainingen
  • 10% korting op ALLDATA Technische Informatie
€ 84,50 per locatie per maand

MEER INFORMATIE OVER ONZE LIDMAATSCHAPPEN

Wil je meer weten over de inhoud van de CLEVER BoX? Lees verder en ontdek welk pakket het beste bij jou past.

MEER MOGELIJKHEDEN